Choies.com organizira neko davanje.. Koliko sam shvatila potrebno je shareati link sa jednim od ponuđenih odjevnih predmeta, a ja sam izabrala ovu divnu bluzu od šifona.
Veličina je univerzalna, što god to značilo - inače nisam ljubitelj odjeće koja je one size jer ne razumijem point one size veličine - kod mene to ne funkcionira zbog oblina (nažalost ili na sreću).
Dakle, ono što sam ja odlučila je, ako me izvuku a nadam se da hoće - ovu bluzu ću darovati jednoj svojoj čitateljici bloga. Držite mi fige i nastavite pratiti jer će možda (nakon mene) baš jedna od vas biti ta koja će osvojiti ovu divnu bluzu!
Choies.com organizes giveaway .. I understand that I have to share link with one of the garments, and I chose this beautiful chiffon blouse.
Size is universal, whatever that means - I'm usually not a fan of clothing that is one size, because I don't understand what's the point of one size - and it doesn't work for me because I have curves (unfortunately or fortunately).
So I decided, if I draw and I hope I will - this blouse will go away to one of my blog reader. Keep your fingers crossed and stay tuned because maybe you'll be the one who will win this beautiful blouse!

No comments:
Post a Comment